Lovely day

Hej hej! Har haft en underbar dag! Solade och badade hos Gurra. Är så avis på honom som har egen brygga! Så skulle jag gärna bo. Någon dag ska jag bo så fint, i ett vitt hus med en trädgård fylld med blommor och ett litet grönsaksland...^^
I alla fall, fy sjutton vad varmt det var idag! Trodde jag skulle smälta bort på bussen på väg dit! När jag tittade på termometern innan jag stack visade den 38 grader! Man fattar ju inte ens att man är i Sverige. När jag sedan åkte hem vid sex var det 29 i skuggan. Galet. Man ska ju inte klaga på det fina vädret men några grader kallare kunde det gärna få vara på dagarna. Och jag längtar efter ett riktigt, riktigt spöregn. Håller tummarna för det (A). Inte imorgon dock för då ska jag till stranden med Anna-Karin! Men nu ska jag fortsätta njuta av min näst sista lediga dag med glass och jordgubbar framför Vänner. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0