The Twilight Saga: Eclipse

Hej hej! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Filmen var bra men lite små seg faktiskt. Den är ju såklart underbar, det är ju Twilight. Edward och Jacob liksom ^^ Men den var inte riktigt lika bra som ettan och tvåan, fast det är ju på olika sätt. Ettan är min favorit hittills. Men jag tror att jag kommer gilla den här bättre andra gången jag ser den. Tycker det kan vara så med filmer ibland, alltså att ju fler gånger man ser den desto mer tycker man om den. Så vi får väl se, längtar tills den släpps på DVD! Och längtar så jag kan dö till nästa film! Tror den kommer vara bättre. By the way så tycker jag att det var ett stort minus att Victoria var utbytt. Blir inte samma sak. Men men, det kunde varit värre.

Kvällen har i alla fall varit riktigt lyckad. Spelade lite kubb och åt tacos till middag. Killarna var jättetrevliga, alltid kul att träffa lite nytt folk. Händer inte allt för ofta. Men nu ska jag bädda sängen så jag kan kasta mig i den sen. Är supertrött. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0