Prince of Persia

Hej hej! Först måste jag bara säga att jag hade en underbar busstur hem. Ibland är det så avslappnande ni vet? Hade låten Love the way you lie med Eminem och Rihanna på repeat och tittade ut på grönskan. Lät mig uppslukas helt av stunden. Den låten får mig att känna mig så harmonisk. Den är precis min typ av musik.

Och för det andra måste jag säga att filmen jag och Anna-Karin gick och såg, Prince of Persia, var så bra! Man hade ju hört att den skulle vara sådär men jag älskade den! Väldigt vacker gjord med kläder och omgivning. Inte helt fel heller med en uppumpad Jake Gyllenhaal som prins Dastan. Har alltid älskat honom (speciellt i Donnie Darko och Brokeback mountain) så det var kul att se honom göra en helt annorlunda roll. Som han gjorde mycket bra. Så den rekommenderar jag verkligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0