Jobbhelg

Hej hej! Har inte så mycket roligt att berätta. Hände inget speciellt på ICA. Satt i kassan, städade och höll på att dö av värmeslag. Men jag fick gå redan vid sju! Hade glömt bort att jag skulle få göra det så det var minsann en trevlig överraskning. När jag kom hem åt jag middag all by myself (favoritmaten), målade naglarna ljusblåa, åt glass och tittade på American Beauty. Störd film. Så rolig var min fredagskväll haha ^^ Nej men jag klagar faktiskt inte, det var skönt. Ska kasta mig in en snabbis i duschen nu så jag slipper göra det imorgonbitti. Börjar halv nio och måste sticka i god tid så jag hinner svänga förbi Idisen med lite saker. Ska käka middag hos henne imorgon och se på Harry Potter, det blir mys! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0