Jobba, tvätta, baka...

Hej hej! Ska strax sova, är helt sluuuut. Har ju jobbat (8.30-18) och när jag kom hem fixade jag mat, tvättade och bakade citronsockerkaka. Sockerkakan blev sådär, men ändå har jag ätit tre skivor så den blev väl inte helt misslyckad ^^ Det var faktiskt första gången jag bakade sockerkaka! Visst är det sjukt? Nästa gång ska jag inte vara så mesig med citronen. Hade lätt kunnat ha i mycket mer. Är alltid så rädd att det ska smaka för mycket så det smakar alltid för lite istället. Vilket inte är särskilt roligt heller, då är det faktiskt nästan bättre med för mycket. Eller hur? Men nu måste jag sova innan jag gäspar käken ur led haha. Hejsvejs och godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0