Igår

Hej hej! Hade fullt upp igår, på morgonen/förmiddagen for jag runt som en dåre och städade, vattnade blommor och bakade två sorters kakor. Tänkte blogga efter duschen men när jag kom ut därifrån hade strömmen dött! Det var 40 grader (solen ligger på och steker i köket där termometern sitter), frysen var full med mat, jag var ensam hemma och skulle strax dra till jobbet. Panik! Men det visade sig vara hela området så det var inte mycket att göra åt. I alla fall, efter jobbet var det bara att skynda hem, kasta sig i duschen, klä på sig och springa till bussen. Det var nämligen grillning med ICA-gänget eftersom en kille har slutat. Det var jättetrevligt :) Det var så skönt att sitta ute sent på kvällen och frysa! Sjukt det låter att säga så men det var så skönt. Kommer inte ens ihåg när jag senast frös. Nu har man ju konstant svettdroppar på överläppen. Men idag är det tack och lov inte lika varmt! 

Några bilder från igår. Kom på att jag åt denna mat både till lunch och middag ^^ Orkade inte fixa nåt att grilla så tog med matlåda med fläskfilégrytan och pastan. Lite tråkigt kanske, men gott var det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0