Bootcamp

Godmorgon! Idag vaknade jag faktiskt av mig själv redan klockan nio. Det händer inte ofta! Men även fast jag vaknade tidigt så känner jag mig så där seg i huvudet som man brukar göra när man sovit alldeles för länge. Kan ju i och för sig bero på att jag att jag segat framför tvn sen jag vaknade...(A). Funderade på att gå till gymmet förut tills jag såg att det var 18 minusgrader! Då ändrade jag mig. Nu är det "bara" 14 men jag drar mig fortfarande för att gå ut. Burr alltså! Det blir så jobbigt med astman också. Hoppas att det blir några grader varmare innan jag ska bege mig in till stan.

Förresten så hände något väldigt roligt i torsdags! Gick av en slump in och kollade min mejl efter att jag ätit och såg att jag fått mejl från Sofis mode. Jag hade kommit med på gästlistan till Sofis modes bootcamp! Klockan var runt kvart i sex då, det skulle börja vid sju och det var snökaos! I panik försökte jag få tag på nån att gå med men ingen svarade. Så jag bestämde mig för att börja åka in. På väg ner till bussen fick jag tag på Anna-Karin och i samma veva ramlade jag handlöst i nerförsbacken. Det var andra gången jag ramlade den dagen (ramlade i bageriet också)! Trots att det tog dubbelt så lång tid att åka in till stan så hann vi. Och jag är jätteglad att vi åkte in för det var riktigt trevligt. Sofi visade hur hon tränar, det var tävlingar, dansnummer med mera. Så fick man shoppa med 20% så jag köpte en mjukiströja och en träningströja, båda från Nike. Och när man gick fick man en goodiebag! Men det bästa av allt var att faktiskt stå med på en gästlista ^^ Nej nu ska jag försöka kvickna till så jag kommer in till stan innan klockan blir för mycket. Hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0