ProViva

Hej hej! Idag mår jag inte bra alls. Min mage gör uppror, igen...Har suttit med spyhinken redo men tack och lov så blev det inget sådant. Men jag tror att jag kan vara på väg att bli förkyld. Allt tyder på det. Men jag ber att jag klarar mig! För imorgon är det jobb och på onsdag är det prov. Köpte hem sån här ProViva dryck idag, hallon och granatäpple. Brukar inte gilla sånt men den här var faktiskt helt ok, kanske t o m lite god. Ska i alla fall prova dricka den några dagar och se om min mage blir bättre. För snart står jag inte ut. Magen har varit dålig lääänge nu. Det är jobbigt. Men nu ska jag plugga till litteraturprovet. Jippi...Började ju lite grann igår men det känns som att inget fastnar. Svårt att koncentrera sig också när man mår så här. Men bara att kämpa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0