Duktig

Hej hej! Idag känner jag mig duktig. Jag har genomlidit inte ett, inte två utan hela tre prov idag! Trots huvudvärk och illamående. Dock var två av dom inget man kunde plugga inför, men jobbiga var dom. Så nu är jag i princip klar med engelska b! Nästa måndag får jag resultaten innan dess måste jag bara rätta berättelsen jag skrev förut och lämna in. Sen är det klart. Skönt! Efter skolan tog jag mig in till stan och köpte Acne jeansen, de fanns! Så imorgon förmiddag ska jag hämta upp dom (får dom upplagda...). Sen åkte jag hem, kastade i mig middag, drog på mig träningskorna och gick en timmes promenad med Ida. Jobbigt det är att gå i snön alltså! Men vi kämpade på bra faktiskt. Behövde verkligen röra på mig och få frisk luft. Och prata av mig lite ^^ Så det var superskönt. Nu ska jag minsann mysa i soffan med Vänner och lite dipp. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0