Slapp start

Hej hej! Har haft jätteont i magen och mått illa idag. Så det var tur att vi bara hade kort dag om man ens kan kalla det så, tror vi gick typ en timme. Så det blev Våra bästa år idag också. Har legat i soffan typ sen jag kom hem. Skit tråkigt, skulle ju ha tränat med Ida på Friskis. Tur att jag inte skulle jobba eller nåt sånt i alla fall för ett tag trodde jag det var magsjuka. Hemska tanke! Tack och lov så verkar det ge med sig nu. Kanske kan träna imorgon. Vi har ingen skoldag imorgon, ska leta praktikplats istället. Stor suck för det (fast skönt att slippa skolan ^^). Har ingen bra erfarenhet av det. Får hoppas att det blir bättre denna gång, det är ju sista gången nu. Går nog ner till centrum en sväng också. Är sugen på en sån här färgglad Jet Set klocka från Ur & Penn. Dock vet jag inte hur jag ska göra, har jag klockan på rätt arm så kommer den täcka typ halva tatueringen, inte så snyggt kanske? Får kolla imorgon.

När jag var i stan igår hittade jag en jättefin bolero på Esprit som jag tittade på i våras men då tyckte att 599:- var lite väl mycket för så lite tyg. Nu var den på halva priset så jag köpte den! Tittade på den vita i våras men den var såklart slut nu så det blev en svart istället, också väldigt användbar. Köpte även den fina koftan nedan från H&M, 199:-. Superskön och snygg. Såg att den fanns i en jättefin lila färg också. Kanske vore nåt, får kolla det imorgon också om den finns i butik. Men nu ska jag återgå till tvtittandet. Tittar på Two and a half men, det är bra det. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0