Hep Pure

Hej hej! Har inte haft världens bästa dag direkt. Provet gick åt helvete, godkänt borde jag i och för sig få men det är nog det sämsta prov jag gjort. Sen åkte jag till salongen för min ansiktsbehandling men då visade det ju sig att jag inte fick göra det eftersom jag varit lite risig och förmodligen har något i kroppen (man kan nämligen bli jättesjuk då!). Gissa vad snopen jag blev! För det hade jag inte en tanke på. Så jag blev verkligen jättebesviken. Men ögonfransarna färgade jag i alla fall för det kunde inte vänta kände jag. Så nu blir det på torsdag nästa vecka istället. Jaja, inte mycket att göra åt.
Imorgon tänkte jag åka in till stan och leta jeans. Mina älskade Acne har gått sönder *snyft, snyft*. Älskar den modellen och färgen så jag hoppas att dom har dom eller några liknande, men jag såg att de fanns kvar på hemsidan så då får jag väl beställa hem dom ifall butiken inte har. Men nu ska jag se några Vänner avsnitt, har börjat om på boxen nu ^^ Hejsvejs!

Detta är mina underbara jeans, Hep Pure från Acne 1 295:-. Om man ändå fick de långa benen på köpet, det vore väl nåt! ^^



Senaste Glamour fick följa med mig hem som plåster på såren, detta var ett riktigt bra nummer. Se bara alla rubriker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0