Min stora feta grekiska semester

Hej hej. Trodde jag var på bättringsvägen men icke. Idag känner jag mig febrig, mår jätteilla, ont i magen och världens huvudvärk. Snälla, snälla, snälla kan jag inte få bli frisk nu?! Börjar bli lite nervös eftersom jag ska jobba helgen. Till dess måste jag må bra! Och gör jag inte det så får jag lov att jobba i alla fall.
Men idag tänkte jag i alla fall försöka tänka lite positivt. Igår fick jag ett mejl från bioklubben att jag blivit guldmedlem! Töntig jag är men jag blev fett glad ^^
Sen så blev jag klar med projektarbetet i naturkunskapen igår som egentligen inte behöver vara klart förrän i april, så det känns skönt! Och så för en stund slog det mig att jag faktiskt är ledig nästa helg. Alltså istället för att tänka usch vad jobbigt att jobba i helgen som jag brukar göra, så tänkte jag gud vad skönt att jag är ledig nästa helg. Duktig jag var! Haha. Det är bara för att jag jobbade förra helgen också då uppskattar jag ännu mer att jag är ledig nästa. Men det var riktigt bra att jag fick en extra helg. I need the money! ^^ Grekland resan blev rätt dyr, eller dyr och dyr kanske den inte var. Men ca 7 200:- gick den på och jag tror att Mallisresan gick på typ 8 000:- totalt. Så det var lite skillnad. Men gud så jag längtar! Tror aldrig jag skrev det, men förra veckan hyrde jag Min stora feta grekiska semester (den har inget att göra med Mitt stora feta grekiska bröllop mer än att Nia Vardalos spelar huvudrollen även här). Filmen var en riktig feel good movie och jag måste nog säga att den var bättre än den tidigare! Filmen utspelar sig i vackra Grekland vilket passade utmärkt eftersom jag då precis bokat resan. Lite små töntig (på ett gulligt sätt), rolig och romantisk, helt klart en sevärd film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0