-20˚ minsann!

Hej hej! Burr vad kallt det är idag då! Hela -20˚! Lite väl kallt men jag är glad att vi fick en riktig vinter. Det var längesen.
Idag har jag inte gjort mycket men har inte mått så bra heller, sov till halv elva, åt frukost till Våra bästa år (^^) sen låg jag kvar framför tvn tills det var dags att sticka till jobbet vid kvart över tre. På jobbet gick tiden snabbt fram till klockan sju sen blev det dött i butiken och då sniglade tiden sig fram. Men det var kul idag i alla fall. Vilken tur man har med sådana underbara kollegor. Vad sorgligt det blir den dag man måste söka heltidsjobb...
Imorgon ska jag träffa Anna-Karin, hon ska få några par ballerinaskor som jag inte kan ha sen får vi se vad vi hittar på. Tycker det är så himla sött med ballerinaskor men mina fötter avskyr dom *snyft*. Men men inte mycket att göra åt. Sen på torsdag blir det första passet på Friskis! Spinning med Ida. Hoppas dock att det finns platser kvar. Trodde man kunde boka över internet men det kunde man visst inte om man hade prova på kort. Så det blir till att ringa imorgon. Suck. Förresten så ringde jag idag och bokade en lyxbehandling hos min hudterapeut! Underbart! Visserligen är det inte förrän nästa vecka men det passar ganska bra. Jobbar i helgen, har prov på både måndag och onsdag så det passar bra att jag då på onsdag kan åka dit och slappna av i två underbara timmar. Behöver det verkligen. Men nu kanske man ska ta och sova? Vända på dygnet så man får in rätt rytm till skolan, men känner mig inte så trött...Aja, ska i alla fall göra nåt annat än att sitta här och glo. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0