Filmtips

Hej hej! Som jag sa igår, träningsvärken är inte att leka med! Kan knappt ta ett andetag utan att det gör ont! Men lite får jag skylla mig själv att jag inte stretchade ordentligt. Borde inte tagit i så mycket heller med tanke på att det var så längesen. Men skönt är det samtidigt att ha träningsvärk, då känner man verkligen att man gjort nåt.
Idag hade jag bara en lektion som började tio över elva, skönt! Har egentligen en lektion innan, projektarbete, men jag brukar välja att jobba hemma med det. Så det har jag suttit med nu. Efter skolan åkte jag in en sväng till stan. Var på jakt efter en sportbh men den jag ville ha var slut i rätt storlek. Så det måste jag jaga vidare på. Istället kom jag hem med två nagellack, mascara och en film ^^ Nagellacken var det rea på hos Cubus och det var mina två favoritfärger så det var lika bra att passa på. Och både mascaran och filmen hade jag kuponger på hos Åhléns så det var också lika bra at passa på. Filmen jag köpte heter Paris, det är en fransk drama/komedi från 2008. En kompis tipsade om den, den ska tydligen vara väldigt bra! Så tyckte jag att det var kul att den var på franska, behöver verkligen friska upp mina kunskaper! Men nu ska jag se på lite TV hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0