Potatisbullar

Hej hej! Försökte blogga igårkväll men det gick inte, sidan knasade sig. Men skrev inte så mycket, bara att jag börjar bli frisk och att jag fick provresultatet på demokratiprovet och det blev VG! Nöjd! ^^ Hände inte så mycket annat, gjorde läxor typ hela kvällen. Och förberedde det muntliga talet i svenskan som tillhörde nationella proven. Har inte gjort det än för jag var sjuk då tror jag och sen har jag skjutit på det av ren rädsla. Jag avskyr verkligen att prata inför grupp. Får rysningar i hela kroppen bara jag tänker på det. Men så kunde jag inte ha det idag så nu får jag gå och ha ångest inför det en vecka till...Hade varit skönt att få det gjort. Men nu ska jag äta lunch, potatisbullar och hemmagjord lingonsylt blir det. Inte det godaste som finns men ikväll blir det fläskfilé, potatis och béarnaisesås, mums! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0