Ointresserad

Hej hej! Är det bara jag som inte är ett dugg intresserad av matchen, USA- Kanada? Hockey är bara roligt live om Sverige spelar eller möjligtvis om man tittar på någon kompis. Får ont i ögonen av att följa den lilla pucken på tvn haha. Tänkte se några Vänner avsnitt istället, sååå mycket roligare. Sen ska jag försöka komma i säng tidigare än igår (somnade typ inte förrän halv fyra, fyra). Eftersom jag ska jobba imorgon, 8.30-17.00. Har lite ångest, brukar aldrig jobba den tiden. Tycker det är mycket skönare att jobba kvällar eftersom jag inte direkt är någon morgonmänniska...Jobbar tisdag och onsdag också. Sen är det lov på riktigt!

Ett försök att ta en bild på min outfit igår men det gick som det gick ^^ Nu blir det Vänner hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0