Mögligt smör

Hej hej! Idag känner jag mig pigg och glad! ^^ Hade en lektion i skolan sen åkte jag hem och städade lite i mitt rum. Och nu ska jag berätta vad jag hittade då...Haha. Kommer låta som att jag aldrig städar men så är inte fallet! Jo, i alla fall. Rensade bland mina gamla väskor och hittade först mammas gamla guldfyndkort (som hon letat efter) och en bonuscheck som gått ut. Blev väldigt förvånad och sa till mamma att jag aldrig brukar lämna saker i väskor när jag slutar använda dom. Sen lyfte jag bort en annan väska från kroken och tyckte att den kändes lite tung. Där i låg nämligen en förpackning såna där digestivebars jag brukar köpa och en liten plastburk med SMÖR från JULI 2009 (hittade ett kvitto där datumet stod)!!! Aaaah! Så äckligt! Alldeles grönprickig var burken. Usch! Haha sjukt att jag missat det! Om ni undrar varför jag ens hade en burk med smör i väskan så är det för att jag brukar ha den på jobbet, så jag skulle väl ta hem och fylla på den och glömde bort det ^^ Efter städningen åkte jag till jobbet. Var ganska kul idag faktiskt, håller på och lär upp en ny tjej. Det är alltid trevligt med lite sällskap i kassan. Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Vänner tills jag somnar! Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0