Studentmössan!

Hej hej! Idag fick vi våra studentmössor! Känns lite mer verkligt nu men jag såg ut som största muppen i den...^^ Superkul var det i alla fall! Annars har dagen varit lite halvdan. Är så sjukt trött på allt, på mitt slitna, tunna, utväxta hår och dess tråkiga nyans, är trött på min likbleka hud, är trött på snön och skolan. Just nu känner jag för att sola solarium, färga och förlänga håret. Men det tänker jag inte göra. Möjligtvis tona håret? Har ju aldrig gjort något sådant, det skulle vara kul att testa. Är dock inte så bra ur allergisynpunkt...Får tänka lite på det. Efter skolan drog jag en sväng till stan. Såg en sak på en blogg häromdagen som jag bara var tvungen att köpa...

Nämligen denna ursöta lilla börs! Som verkar ha sålt som smör, denna var den sista i butiken jag var inne i! Kommer från H&M och kostar 39.50:-. Visst är den helt underbar? Skapar sommarbegär.



Hittade en sportbh också! Nike determination 299:-



Och här är studentmössan! Nu ska jag sova, hejsvejs och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0