Inte mer snööö!

Vad är detta?! Ge mig våååååår! Eller ett par skidor ^^ Hade jag det skulle jag lätt ut och åka nu! Men nu när man inte har det finns det väl inte så mycket annat att göra än att sega hemma. Möjligtvis går ner till centrum lite senare, är shoppingsugen! Men vi får se om jag orkar det , mår nämligen inte så bra. Har jätteont i halsen och är täppt i näsan, har haft halsont hela veckan men idag är det värre. Surt. Vädret gör ju inte direkt att man känner sig piggare. Men nu ska jag sluta klaga! Det är ju i alla fall helg! Underbaaaart. Nu vet jag förresten vad jag kan göra, baka! Tror vi har ganska mycket roligt att baka av i skåpen! Skulle vilja göra glass men det skulle vara så mycket roligare om jag hade en ljusrosa Kitchen Aid med Icecream Maker tillbehöret! Varför måste den vara så dyr? Får fortsätta drömma ^^ Men nu ska jag sätta fart, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0