Vårkänslor från H&M




Idag trillade H&Ms vårkataog ner i brevinkastet! Vadå vårkänslor liksom? Dör för de blåa skorna. Är bra sugen på en maxiklänning också, denna var mycket fin. Det finns liksom bara ett litet problem, jag mäter 155 cm ovanför marken och klänningen är 145 cm. Fett taskigt!!! Det skulle inte ens gå med de blåa skorna. Men får kolla med min kära mormor om vi kan lägga upp om jag hittar någon som sitter bra för övrigt. Ibland går det ju inte, beror på hur klänningen ser ut. Tänk vad livet skulle vara lättare om jag var i alla fall fem centimer längre, det skulle faktiskt vara det! Eller om man var rik nog att ha en egen skräddare. Men det finns ju värre saker. Det är ju trots allt lite av min grej att vara kort. Men ibland blir jag så sjukt irriterad när folk tror att jag är klen och inte klarar någonting bara för det. T.ex. på jobbet för några veckor sedan kom en kund till mig och sa att hon ville ha en back med läsk från lagret, men så titttade hon bekymrat på mig och sa att jag nog måste hämta någon som kunde hjälpa mig. Nej det ska nog gå bra svarade jag och så lyfte jag ner den åt henne hur lätt som helst varpå hon reagerar "vilken kvinna!". Såklart menade hon inget illa med detta, hon var mycket trevlig. Men jag blir så här, hur ser folk mig liksom? Haha hade bara tänkt lägga upp kollaget jag gjorde men det blev visst lite mer än så. Borde väl egentligen lägga mig men jag mår inge bra. Funderar på om jag ska ta lite glass eller te innan jag lägger mig för halsen är riktigt besvärlig. Det lutar mot glass, egentligen borde jag inte eftersom jag garanterat gått upp lite nu när jag varit sjuk. Men samtidigt känner jag att man lever ju bara en gång, halsen förtjänar det och det försvinner snabbt när jag börjar träna igen. Glass får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0