Inte så konstigt

Det var ju inte så konstigt att jag inte kom ihåg förra nyårsafton med tanke på att jag gjorde absolut ingenting! Haha. Nyårsafton är inte riktigt min grej. Det är en sådan där dag när alla bara dricker, precis som valborg. Me don't like.

I alla fall, har mått skit idag. Låg helt utslagen och halvsov på soffan hela förmiddagen tills det var dags att bege sig till jobbet. Det kändes någorlunda kul kan jag säga. Men jag överlevde! Har nyss svept ett glas med hemmagjord apelsinjuice och hoppas att det ger med sig snart. När jag började tänka efter insåg jag att jag i princip har varit dålig hela december! Av och till. That's not nice. Så träning har det inte blivit mycket av (abstinens!). Men i stort sett har jag faktiskt hållit mig ganska frisk och kry detta år *peppar, peppar, ta i trä*. Får hoppas att trenden håller i sig även nästa år!

i brist på annat bjuder jag på ett litet collage på årets pepparkakshus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0