Sommarlängtan

Idag när jag sitter här sjuk och eländig längtar jag faktiskt efter sommaren. Bruna ben, fräknar, jordgubbar, sand mellan tårna, grönska, solsken... Och grillat kött! Åh. Hungrig jag blev nu då. Ska ta någon macka och en clementin. Har redan ätit en idag. Ska dricka lite tranbärsjuice också. Ska fan knarka C-vitamin nu. Kunde inte somna igår för att jag hade så fruktansvärt ont i halsen. Blev tillslut tvungen att ta en bafucin (halstablett ni vet) och då lyckades jag somna. Tog sedan en till tidigare idag men efter det fick jag istället jätteont i magen. Smart att jag kom ihåg att min mage inte tål halstabletter. Nä, äta var det ju. Byebye

bild tagen i Frankrike i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0