Träningsvärk

T r ä n i n g s v ä r k . Oj oj oj. Tänk att man kan få träningsvärk redan samma dag, på en gång. Det brukar ju dröja någon dag innan man känner så. Men icke denna gång. En kollega är nämligen Friskis&Svettis ledare så jag och tre till kollegor var på hennes jympapass idag. Hur kul som helst! Jag älskar verkligen den träningsformen, det är peppande när man är så många och kul att åldersskillnaden är så stor. Saknar det lite faktiskt. Mitt kort där gick ut innan sommaren. Men jag är i och för sig fortfarande medlem så jag tränar för 50 kr/pass men det är inte så kul att gå dit själv. Får se om jag lyckas dra med någon på jullovet när medlemmar upp till 19 år tränar gratis (eller hur det var).
 I alla fall, som sagt var det jättekul och efteråt drog vi och åt lunch. Och sen hann jag vara hemma typ en och en halvtimme innan det var dags att dra till jobbet. Timmarna på jobbet rusade förbi och nu ska jag däcka i sängen. Kommer sova gott inatt kan jag säga! Fixar med recpetet imorgon, orkar inte det nu... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0