Önskelistan

Ligger här i soffan sjuk och ynklig, det blir bara värre och värre. Men är faktiskt på bra humör! Idag är det bara nio dagar kvar till julafton så tänkte ta och visa min önskelista. Har förresten äntligen hittat en julklapp till lillebrorsan. Det var ett riktigt hallelujah-moment! Är supernöjd med den men det återstår att se om den faller i smaken. Lillebror, och lillasyster för den delen, kan ha ganska bestämda åsikter. Som mig haha. Men måste ändå säga att det är mycket lättare att köpa saker till mig ^^ Har köpt lillasysters julklapp också, gjorde det för flera veckor sedan och är mycket nöjd med den också. Men även där återstår att se om den faller i smaken. Tycker det är så svårt att vänta när man köpt klapparna. Blir så ivrig att jag bara vill ge dem på en gång! Men som sagt bara nio dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0