Julefterafton

Hej hej! Idag firar vi jul med mamma, julefterafton som vi kallar det. Är galet trött idag. Men inte konstigt eftersom jag jobbade tisdag, onsdag, torsdag och igår. Har dessutom varit uppe till sent på natten varenda dag och bakat och stökat inför jul. Den här julen har varit sjukt stressig och inte alls som jag tänkt att den skulle bli. Har inte hunnit med hälften av det jag hade tänkt. Men men så brukar det ju vara. Tycker ändå att det har varit mysigt att jobba så här dagarna inför jul. Speciellt igår när vi hade lite julmys innan vi började jobba. Och folk har uppskattat det jag bakat så det var det värt! Detta var inte meningen att bli något deppinlägg är bara helt sönderstressad ^^ Ska bli skönt att bara vara hemma idag och fira en lugn julefterafton. Nu ska vi ta en liten sväng i området, så hejsvejs och god jul igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0