Jag blir så lack!

Jag blir så lack! Haha ^^ Lillasyster och jag såg Disney mästerverket Aladdin häromdagen. Jago (papegojan) säger ju så vid ett tillfälle i filmen. Så klockrent. Men i alla fall, lack blir jag. På mig själv. Därför att jag inte somnade förrän vid fyra imorse... Illa! Vrålhungrig var jag då kan jag säga. Det måste, måste, måste bli skärpning. Säger så hela tiden men det händer aldrig. Eller jag har ju blivit bättre, i förrgår somnade jag halv ett. Det var duktigt för att vara mig. Men det är ju så svårt! För jag är mycket mera effektiv på kvällarna och nätterna, då kan jag sitta och fixa med bilder och musik på datorn hur länge som helst. Men nu ger jag mig själv ett löfte om att jag ska ligga i sängen absolut senast halv tolv idag och imorgon (sen blir det ju helg). Nu ska jag ta och försöka göra något vettigt innan jag ska sticka till jobbet om två och en halv timme. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0