Chokladbruna

Hej hej! Dålig uppdatering beror på både tidsbrist och datorbrist. I förmiddags var jag dessutom tvungen att ta mig in till kaoset i stan. Det var nämligen så att igår när jag tog av mig mina UGGs upptäckte jag till min förskräckelse att en söm hade släppt så att det var ett hål rakt igenom. PANIK! Först hittade jag inte kvittot heller! Jag som verkligen spar allt sånt. Men efter ett par genomsökningar i kvittobunten hittade jag det. Sen läste jag på för att veta vad för rättigheter och så jag hade. Jag var inställd på att få kämpa för min sak. Men när jag kom dit till Mathilde var det inget snack om saken. De var hur trevliga som helst och jag fick ett helt nytt par. Dock hade de inga svarta höga kvar, de skulle komma nästa höst. Så det fick bli chokladbruna. Känns lite konstigt men de är riktigt fina, trots att jag inte brukar gilla brunt så jag är supernöjd! Bättre bild kommer så småningom. Nu vill bror min ha tillbaka datorn. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0