Bowling

Hej hej! It's been a good day. Dagen började dock inte som planerat till min stora besvikelse. Hade ju tid bokad för massage imorse men den blev inställd för hon var sjuk. Det var lite typiskt, eller ganska typiskt. Men fick en ny tid på onsdag i alla fall så det var bra. Tog det istället lugnt imorse och sen gick mammsen och jag en promenad. Det var faktiskt riktigt, riktigt skönt idag. Det var precis lagom kallt och så snöade det. Efter promenaden gjorde jag inte så mycket, epilerade benen och lite sånt bara. Och sen vid nio mötte jag upp en del av ICA-gänget för lite bowling. Jättekul var det trots att jag kom sist! Spelade tre serier (inte hela dock) och landade på 125 poäng. Sååå grym jag är! NOT ^^ Pappa kommer bli sååå stolt när jag berättar det haha! Han tävlade ju i bowling förut, farmor också... Så varför ärvde inte jag talangen? I och för sig vet man ju inte vad som skulle hända om man verkligen tränade. Men aja detta skulle inte bli något långt inlägg. Får förresten se om det ens kommer upp, verkar inte som att det tidigare gjorde det? Eller så spökar min dator igen... Men nu ska jag ta en macka och sedan blir det läggdags! Börjar nämligen halv nio imorgonbitti. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0