Vad har hänt?

Hellu! Skulle ha åkt till stan med mamma idag men så smsade Ida och frågade om jag ville ses. Mamma påminde mig om att jag inte går i skolan och knappt jobbar sen (haha) så det skulle finnas gott om tid för oss att umgås. Så jag mötte upp Ida och så åkte vi in till stan. Hon växlade pengar och så köpte vi med oss varsin barnpizza och gick upp till hennes mammas lägenhet. Hängde där en stund och snackade lite. Det var ju ett tag sen... ^^ Sedan begav vi oss ner på stan för att titta lite. Men när jag inte ens är exalterad och shoppingsugen inne på Buylando (en filmbutik) då är det illa! Vad har hänt? Gissar på att det är det skumma vädret som gör mig alldeles håglös. I alla fall, gissa vem vi såg inne på Buylando!? Ingen mindre än Joel Kinnaman! Coolt va? Dock tyckte Ida att det var för pinsamt att gå fram. Tror i och för sig inte att jag hade vågat ändå. Är alltid rädd att personen ska bli arg och tycka att man stör deras privatliv. Men det hade ju varit så coolt att ha tagit en bild med honom! Egentligen har jag inte ens sett filmen Snabba Cash. Men man är ju allt lite kändissjuk hehe ^^

                            Depend nr 159 + Isadora nr 801 = voilá!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0