Saturday

Oj, oj, oj vad jag är trött. Idag har varit en sån där tung dag på jobbet. Kände att jag verkligen höll på att bli tokig imorse när jag började med frukten. Det var egentligen inte mer att ta rätt på än vanligt men jag det kändes bara så himla tungt. Timmarna gick rätt långsamt också. Men på eftermiddagen kom den ena ruschen efter den andra och då flög tiden förbi. Imorgon börjar jag inte förrän elva så det är skönt. Det är himla stor skillnad faktiskt att börja halv nio mot att börja elva. Dels för att det såklart är jobbigare att gå upp tidigare men också för att tiden går så långsamt på jobbet vid den tiden. Och det känns att man jobbar två och en halv timme mer. Men det är ju givetvis bra för pengarnas skull så jag skulle inte vilja byta. Det är perfekt att börja tidigt ena dagen och få lite sovmorgon den andra. Får då uppskattar man verkligen sovmorgonen. I alla fall, jag som hållit mig hela veckan och så idag var ju inte ens sugen på något sött. Så det blev lite mörk choklad bara. Älskar Marabou Premium chokladerna! Och den senaste med citron är nya favoriten. Riktigt god och så där härligt fräsch. Bättre bild blir det dock inte eftersom jag inte har min älskade kamera här. Snyft! Men imorgon är det söndag igen och då kommer syskonen hit och tar den med sig. Förhoppningsvis! Måste påminna dom. Men nu tänkte jag krypa ner i sängen och titta på några avsnitt av Sex and the city.


Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Vill du bli veckans blogg hos mig? =) Kika in! STOR KRAM

2010-08-29 @ 21:05:21
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0