Mot Eskilstuna

Godmorgon! Trots att jag låg och läste (En shopaholic i New York) fram till halv tre så lyckades jag ta mig upp vid åtta. Duktigt! Men trött är jag, får sova på tåget. Tar ca en timme till Eskilstuna så det blir en perfekt tupplur. Sitter här i princip klar men jag kan inte bestämma vad jag ska ha för kläder. Tycker det är så svårt när man ska åka bort över dagen så här. Än så länge är det inte så varmt men det blir det kanske, men sen ska vi ju till kyrkogården mitt i skogen. Myggorna kommer ta kål på mig och jag inte har långbyxor. Hm...

Idag började förresten lillebror gymnasiet. Sjukt! Och systeryster börjar mellanstadiet imorgon. Känns så konstigt att själv inte gå tillbaka till rutiner. Jobbar bara tis, lör och sön denna vecka. Resten av dagarna är jag helt ledig. Weird. Men ska ta tag i träningen nu igen när jag börjat återhämta mig efter superförkylningen. Funderar på att börja gå och simma igen. Det är skön, skonsam och mycket bra täning det. Men vi får se. Nä nu måste jag bestämma kläder så att jag kommer iväg någon gång. Tänkte nämligen åka in lite tidigare till stan och köpa ny kalender och titta på dom där snygga skorna jag visade häromdagen. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0