Bra tajming

Godmorgon eller nåt. Mår inge bra! Bihålorna känns alldeles intryckta, näsan är både täppt och rinner och huvudet känns som att det är fullt med snor (haha verkligen fräsch beskrivning men så känner jag mig). Och idag jobbar jag 16-20. Bra tajming jag har, precis när semestern är slut blir man sjuk. Och det är ju bara att glömma Allsång imorgon. Lillasyster och jag skulle ha gått eftersom Måns Zelmerlöw uppträder då. Vi har varit dom andra gångerna han uppträtt så det har blivit lite av en tradition. Och Allsång är ju så underbart, det är verkligen sommar för mig. Så det suger att vi inte kommer kunna gå... *snyft, snyft*. Men nu ska jag hämta lite glass och krypa ner i sängen framför Sex and the city igen. 

                     Måns Zelmerlöw och Thomas Ledin på Allsång 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0