Ålderstecken?

Hej hej! Vet ni vad duktig jag var igår! Jag lyckades somna innan klockan ett! Så jag var någorlunda utvilad när jag tjugo i nio blev brutalt väckt av en satans gräsklippare... Trodde jag skulle bli tokig! Övervägde, innan jag var riktigt vaken, att gå ut och kasta kudden på personen som klippte. Haha. Men la istället kudden över huvudet och försökte somna om men det var hopplöst. Gav upp efter en stund och gick upp, då såg jag att mamma hade varit inne i mitt rum och öppnat balkongdörren. Suck. Det var därför det lät så himlans högt. Ibland suger det verkligen att ha rummet närmast gården. Tycker alltid att dom klipper gräset eller trimmar träden eller tömmer grovsoprummet. I alla fall alltid när man har huvudvärk. Har förresten haft väldigt mycket huvudvärk igen nu, mer eller mindre varje dag i några veckors tid. Inte kul! Har det idag så jag sov en timme innan middagen och det hjälpte lite. Tog två panodil också. Har faktiskt varit duktig och låtit bli det men idag orkade jag inte ha ont. Är i alla fall tacksam att jag inte jobbade eller nåt idag. Men semestern är snart slut! Börjar jobba på måndag igen, fast den veckan jobbar jag bara måndagen så det är lugnt. Kommer inte ha så fullspäckat schema sen heller så jag behöver inte ha panik över att semestern är slut. Men jag bara undrar, var försvann sommaren? Kommer knappt ihåg vad jag har gjort. Har knappt varit på stranden i alla fall. Har i och för sig jobbat rätt mycket men läskigt vad tiden bara kan försvinna, och vad fort man glömmer! Är det ett ålderstecken måntro? ^^

Nej nu ska jag ta mig upp ur sängen och tvätta lite! Har varken vitt eller svart att sätta på mig haha. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0