Toy Story 3

Hej hej! När jag klev innanför dörren och la ner nycklarna i väskan insåg jag att något saknades. Min kamera! Den ligger kvar på köksbordet hos pappa... Panik! Är beroende av min kamera! I alla fall, filmen var riktigt bra och rolig. Helt klart i samma klass som de andra två filmerna. Fast snäppet roligare. En film man måste ha sett. Men att se den i 3D var överflödigt (dessutom skaver ju glasögonen på öronen). Alla filmer gör sig inte i 3D. Avatar var as cool att se i 3D men alla andra 3D-filmer hade lika gärna kunnat vara vanliga. Men nu ville jag gå på min favoritbiograf (Sergel) och där gick den bara i 3D. Annars hade jag inte valt det. Haha många gånger jag avände 3D ^^ Men nu tänkte jag försöka snygga till lite i mitt stökiga rum och sen tror jag faktiskt att jag ska sova. Förstår inte varför jag plötsligt blivit så kvällstrött. Det är som att kroppen ställt in sig på skola och försöker få mig att vända tillbaka dygnet. Måste bara säga det igen, gud vad konstigt det känns att inte börja skolan! Men sjukt skönt såklart. Bäst jag reser mig innan jag somnar nu, hejsvejs!


                                                   bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0