Nyklippta

Halloj! Gulliga Lisa var här tidigare och klippte både mig och lillasyster. Jag toppade bara (kolla hur långt mitt hår har blivit!) men lillasyster körde på stort och klippte kort för första gången. Superfint blev det! Nu har syskonen åkt till pappa och det är lika tomt som det alltid blir. Ska ta en macka och sätta på en film tror jag. Sen måste jag lägga mig hyfsat tidigt för imorgon bär det av till Eskilstuna över dagen. Ska besöka morfars grav, vilket jag inte gjort på typ fem, sex år eller nåt sånt. Så det ska bli kul, eller ja såklart inte kul men ni förstår. Tycker om att stå vid graven och tänka, det är rogivande. Ser att klockan hunnit bli nio så dags att sätta på filmen om jag ska komma i säng i tid. Hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0