När man minst anar

Måste berätta vad som hände igårkväll! Hade precis gjort mig klar i badrummet, öppnade dörren och tog ett kliv. Men hann inte sätta ner foten helt förrän jag hörde ett knaster och kände något under foten. Såg till min förskräckelse när jag lyfte bort den att en STOR SVART SKALBAGGE låg på rygg och sprattlade. Jag gallskrek och sprang i sovrummet där mamma, flisan och mormor var. Försökte förklara för dom vad som hade hänt samtidigt som jag skrattade, grät och hyperventilerade på samma gång. Bröt verkligen ihop! Det var vidrigt! Behöver jag säga att jag avskyr insekter? Usch usch. Det lustiga är att jag alltid, i vanliga fall tittar var jag går i det badrummet för det brukar alltid ligga spindlar på lur där. Men när man minst anar det... Därför älskar jag hösten och vintern, dels därför i alla fall. För då dör jävlarna (A). Eller går i ide åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0