Kryssning

Hej hej! Blev aldrig nåt bloggande igår för jag hade fullt upp. Bättrade på brännan, bakade kakor, tog en promenad/joggingrunda (har världens träningsvärk idag!) och sen var det tacokväll med ICA-gänget. Det var jättetrevligt och jag kom inte hem förrän typ tjugo i tre. Somnade kanske runt halv fyra, fyra och så ringde klockan halv sex. Haha har aldrig sovit så lite, kändes som jag precis hade somnat. Har varit galet, verkligen galet trött idag. Så trött att jag mått illa. Trodde att båten svajade som bara den, men det var visst bara jag som kände det. Var så fruktansvärt trött. Så jag sov en kvart där, en halvtimme där, en timme där... Lite till och från hela dagen. När jag inte var i taxfreen och spenderat pengar det vill säga. Sjalen jag har på mig på bilderna köpte jag för att jag frös och hade så ont i nacken. Den är av märket Guess så den var egentligen lite dyr. 500:- för en sjal liksom men det var det faktiskt värt. I love it! Dagen avslutades med varsin Margarita på Lilla Italien så min magen mår allt annat än bra just nu. Buffeér är inte min grej, det blir för mycket för min stackars mage. En hel del godis och chips slank ju såklart ner under dagen också. Så nu ska jag dricka lite ProViva och lägga mig. Sååå skööönt det ska bli att sooova! Hejsvejs och godnatt! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0