Harry Potter-maraton

Halloj. Systeryster blev riktigt risig igår och spydde flera gånger. Tror dock inte att det var magsjuka, hon var nog bara så svullen i halsen. För så känner jag också men har inte lika lätt för att spy. Så istället för att gå på The Voice satt jag hemma och torkade spya. Snacka om ändrade planer. Har klart och tydligt sagt till far min att han är skyldig mig big time för att jag tog hand om henne så han inte behövde ändra sina planer. Jag hade ju i alla fall blivit hemma eftersom jag mår skit också men ändå. Idag har syster och jag Harry Potter-maraton. Härnäst blir det den tredje filmen och mer lär det bli. Om cirka tre månader kommer förresten nästa film! Läääängtar sååå! Nej nu ska vi sätta på nästa innan klockan tickar iväg. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0