Fortfarande sjuk

Halloj. Är så trött på denna förkylng som inte vill ge med sig! Det höll på att bli bättre häromdagen men nu är jag täpptare och snorigare i näsan igen. Det suuuuuger. I alla fall, fortsatte med epileringen idag och det gick inte riktigt som planerat... Lyckades med båda armhålorna (jag vet, intresseklubben antecknar haha) men högerbenet går bara inte! Det måste vara nåt fel på mig för jag är galet känslig där. Lyckades med halva vaden sen kunde jag bara inte göra mer. Det gjorde så jävla ont! I manualen står det liksom att armhålorna och bikinilinjen är extra känsliga för smärta, yeah right. Benet gjorde tusen gånger ondare. Usch ryser bara jag tänker på det! Men som sagt jag ska lära mig. Vilar någon dag och provar igen ^^ Nej nu ska jag klä på mig, traska ner till centrum och hämta ut mitt paket från CDON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0