Kläderna!

Hej igen! Här kommer bilderna på kläderna jag köpte häromdagen och på min studentklänning. Love, love, love! Orkar dock inte anstränga mig att ta bättre bilder, dessa får faktiskt duga ^^ Är så nöjd med min studentoutfit! Nu är det bara skor som fattas...Ska ut och leta nån dag, vi får väl se hur det går med det. Mina fötter är ju som dom är. Nej men nu ska jag se på Grey's anatomy och sen blir det läggdsags! För imorgon har vi slutprov i bageri...Och jag ska vara i skolan 07.45, så kul. NOT! Kill me now. Haha nej men det ska väl gå bra, hoppas jag. Är så nervös. Bara jag inte försover mig som jag gjorde imorse...Men men, hejsvejs!

                                          bolero från Esprit 299:-



klänning från Zoul 499:-



långt linne från Lindex 149:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0