Duktigt värre

Hej hej! Det var tungt att cykla till jobbet förut, givetvis var det motvind också. Haha men jag känner mig duktig! Imorgon kan jag dock inte ta cykeln eftersom jag måste åka direkt ifrån skolan. I alla fall, timmarna på ICA susade förbi, när jag kom hem blev det nyttig middag (lax, potatis & spenat) följt av nyttig efterrätt (en stoor fruktsallad bestående av 1 kiwi, 1 äpple, 1 banan, 1 passionsfrukt, blåbär, hallon och 1/2 granatäpple). Riktigt gott var det! Är fortfarande helt proppmätt och det är ju inte så konstigt ^^ Nej nu blir det sängen, är supertrött. Hejsvejs och godnatt!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hur många läsare har du om dagen?

Älskar din blogg :) <3

2010-04-21 @ 11:16:46
Postat av: Isabel

Det varierar lite, oftast mellan 7-13 :)

Vad kul! :) Hur hittade du hit?

2010-04-21 @ 22:33:44
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0