Shopping i Farsta C

Hej hej! Det blev en riktigt lyckad shoppingrunda! Kom hem med två par skor, en bricka, en fleecefilt, underkläder och lite andra nödvändigheter. Hade fått hem ett sånt här häfte med kuponger i Farsta centrum så jag fick 20% på båda skorna och grejerna från Lagerhaus. Och sen hade jag en 20% Kicksklubb kupong. Totalt fick jag nästan 300:- i rabatt, så det var ju himla trevligt! Älskar verkligen gladiator skorna! Så sjukt snygga. Letade efter sådana förra året men hittade inga som passade mina breda fötter. Fick en chock när jag provade dessa och de passade. Det var första skorna jag provade i butiken, det är inte ofta det händer! Filten och brickan är också helt underbara. Som ni säkert vet så är det verkligen min stil. Har ju en likadan bricka fast med muffins på, så söta ihop! Även fast jag avskyr att vara själv i mer än någon dag så längtar jag allt lite tills jag har en egen lägenhet att inreda. Men nu ska jag se på film med systeryster så hejsvejs!

                               Skor från Björn Borg 599:- (köpta på Scorett)






Reebok princess 599:- (köpta på Stadium)



Filt 99:- och bricka 39:- från Lagerhaus



Lite nödvändigheter från Kicks, vax 49:-, nagelfil 25:- och mascara 145:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0