Tennis

Hej hej! Ska strax hoppa in i duschen, har varit och spelat tennis med lillasyster och pappa. Det var riktigt kul! Har inte spelat på många år men jag måste säga att jag var ganska bra ändå ^^ Fick dock lite ont på högersidan, både i knä, handled och underarm. Men som sagt riktigt roligt var det! Ska nog försöka ta mig ner nån gång nästa vecka och spela med lillasyster. Synd bara att det är så dyrt, att hyra en bana en timme kostar 120:-. Lillasyster är ju medlem men spelar bara gratis om hon spelar med någon annan medlem. Det är synd. I alla fall, nu ska jag äta lite lunch/mellis och sen hoppa in i duschen. För halv sex ska vi vara inne i stan, ska på grekrestaurang för att fira lillasyster (hon fyller inte förrän nästa helg men det passade bättre nu). Mums! Känner mig lite smått stressad så bäst att sätta fart hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0