Hemma igen

Hej hej! Nu är jag hemma igen. Kom egentligen hem igårkväll men det var rätt sent så jag gick och la mig direkt. I alla fall, har haft det hur skönt som helst och tre dagars strålande sol hade vi vilket har resulterat i att jag äntligen ser levande ut igen haha ^^ Två dagar i backen blev det, en dag i Tännäs och en dag i Funäsdalen. Sen hade jag så ont i benen (har röda märken fortfarande!) av pjäxorna och de andra hade inte heller lust att åka mer så de andra dagarna blev det lite längdåkning, solande och slappande. Så nu både ser och känner jag mig utvilad. Härligt! Men nu måste jag äta lunch och börja göra mig klar, jobbar 15-20 idag. Kanske visar lite fler bilder ikväll, här kommer några i alla fall. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0