Dumma torsdag...

Dumma torsdag, dumma prov, dumma magont och dumma huvudvärk...Idag är ingen bra dag. Inte på långa vägar. Vaknade med huvudvärk som under dagen utvecklades till migrän. Dessutom har jag mått illa och haft ont i magen hela dagen. Och vi hade ju slutprov i bageri idag. Vilket inte gick så bra. Allt blev misslyckat, allvarligt talat. Jag är så arg och besviken på mig själv. Får hoppas att min lärare inte påverkas för mycket av dessa resultat...Men i och för sig så kan jag inte få mer än godkänt i dom här två kurserna eftersom jag inte gick ut på praktik. Så jag får ju knappast ig bara för att det gick dåligt idag. Men ändå, jag skäms...Vet ju att jag kan bättre!

Har varit duktig och stått emot alla frestelser i veckan men idag blev det pizza, var faktiskt otrogen mot Pizzeria Hörnet och köpte från nyöppnade Pizzeria Palermo. För 150:- fick vi två pizzor hemkörda. Gott, billigt och bekvämt. Det kommer jag definitivt göra fler gånger. Glass och jordgubbar har också handlats hem. Jordgubbarna är i alla fall nyttiga...^^ Men nu ska jag sätta mina stackars värkande fötter i ett fotbad och koppla av. Lättre sagt än gjort. Men jag ska försöka, huvudvärken blir ju inte direkt bättre av att jag är så uppstressad. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0