Dags för shopping

Godmorgon! Idag vaknade jag av mig själv kvart i åtta. Vidrigt. Är galet trött men förstår inte varför, har ju sovit nästan åtta timmar. Somnade till vid matbordet när jag åt frukost förut. Men jag piggnar väl till i duschen. Mormor och jag ska åka till Farsta centrum om en stund. Ska bland annat köpa en present åt mamma till lillasyster som fyller år imorgon och så ska jag kolla på Converse. Skulle vilja ha ett par låga vita tror jag. Om jag var rik skulle jag lätt köpa ett par i varje färg, både låga och höga. Det är verkligen sjukt snyggt med Converse och dom passar lika bra till jeans som till klänning. Underbart. Nu ska jag hoppa in i duschen, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0