Nyklippt

Hej hej! Det var rätt soft i bageriet idag faktiskt. Jag och några till ska göra en brölloppstårta för 70 personer nästa vecka så vi gjorde bottnarna och lite rosor idag. Vi har fått fria händer, det enda är att temat ska vara lila. Så det blir spännande och se vad vi lyckas skapa. Efter lunch hade vi ett litet möte eller vad man ska säga och sen fick vi gå hem. Älskar när man får sluta tidigare på fredagar! Efter skolan åkte jag hem och slappade framför tvn en stund sen var det dags att gå till Klippoteket...

...Och så här ser jag ut nu! Jättedålig bild (och skitigt spegel) men men, håret är bra i alla fall ^^




Nu ska lillasyster och jag ha lite fredagsmys, dipp och Dinsey film. Mys. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0