The boat that rocked

Hej hej! Nu har jag fått klagomål på dålig uppdatering haha så det är väl bäst jag skriver nu ^^ Skulle ju som sagt skriva mer i söndags men så plingade det på dörren och där stod Samuel. Eftersom han var så söt och kom förbi bara så där så kunde jag ju inte gå ifrån honom för att blogga. Och sen igår bara flög tiden förbi och så hyrde vi film på kvällen, The boat that rocked. Den var rolig men lite seg, somnade när den var som mest spännande (A). Men jag älskar skådisarna! Bill Nighy, Nick Frost och Philip Seymour Hoffman är helt underbara. Måste ta och se Shaun of the dead nån dag (där de två förstnämnda medverkar), den är så himla bra! Så sjukt rolig. Om ni inte sett den så bara måste ni göra det. Det är en parodi på Dawn of the dead ^^

Här kommer lite bilder från Grönan som jag lovat

Måns under en repetition


Moi


En mysig sensommarkväll


Den här söta nallen köpte älsklingen till mig<3


Skön bild. By the way så skakade jag hand med Andreas, coolt va? Haha ^^


Måns i sändning


Ola och en väldigt glad Måns


Det var allt från mig ikväll. Nu är jag faktiskt jätte, jätte trött. Så hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0