Utan dig, inget mig

Hej hej! Kom hem för en stund sen från en lång skön promenad med Idisen. Tempot var inte det bästa men vi hade så mycket att prata om att vi liksom bara gick utan att tänka på det. Det var så skönt att bara få prata av sig allt. Det är mycket som händer just nu, och mycket som har hänt som liksom ligger kvar. Det är en grej som jag är nästan säker på att jag aldrig nämt i bloggen. Det är en relation inom familjen som är väldigt trasslig mer än så vill jag inte säga här. Ida vet i alla fall precis hur det känns, hon går igenom samma sak. Vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra utan min Idis. Hon är min klippa, hon förstår alltid och finns där när man behöver. Det är bara med henne jag kan prata om allt. Med Ida är jag mig själv. Fick lite flashbacks idag när lillasyster träffade sin bästis. Hon stod på andra sidan gatan vid busshållplatsen och när de såg varandra sprang de fram till övergångsstället och möttes. Sött eller vad! Tänk att jag och Ida hängt ihop sen vi var så små. Åh så många minnen<3 Blir faktiskt lite tårögd... Thihi ^^ Men nu ska jag ta en kvällsmacka, blev hungrig efter promenaden (A) och se på Idol. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu blev jag tårögd! Du är ju bara världens sötaste <3

2009-09-29 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0