Sjukt trött

Hej hej! Timmarna på jobbet bara susade förbi idag till min stora lycka. Och när klockan slog åtta (vi stänger då) var det helt tomt i butiken, underbart! Haha. Annars brukar det vara kunder kvar till typ fem, tio över. Så vi kom snabbt därifrån och jag hann se en liten stund på Idol. Erika är favoriten här hemma. Hoppas hon går vidare! Men jag orkar faktiskt inte hålla mig vaken till omröstningen är klar. Får kolla aftonbladet imorgon. Nu ska jag ta och göra lite skolarbete. Sen blir det läggdags, är så sjuuukt trött. Är alldeles svart under ögonen och ser fett sliten ut, ingen vacker syn alls. Jag behöver verkligen min skönhetssömn. Hejsvejs!

Nu är det bara 27 dagar kvar till Frankrike!


                                                   Frankrike -07 <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0